Alla inlägg den 29 november 2010

Av Ros-Marie Johansson - 29 november 2010 16:23

Hallå
Jag sitter nu och smaskar på en chokladboll och tänkte berätta om min morgon...i stora drag..

Vaknade tidigt och skulle med bussen innan sju till stan,
den var sen i ca 20 minuter.
När jag väl är inne i stan tänkte jag ta tåget men ser att de är 25minuter sent...
Så jag ger upp och tar nästa buss hem igen.älsk hämtade å körde hem mig från bussen.
Mina tår tinade sakta med högsta värmen i bilen och dubbla tummvantarna på fötterna.

1a advent har passerat, de är en dag mindre på året.
jag ,syrran och killen var på julskyltningen,julmarknaden och sen köpte vi lite julpynt..eller ja , tomtar . 

Mysig söndag de va.
  


vad ska man göra nu när pojkvännen åkt och jobbat?
baka
sticka nå fint till jul
sy
kolla på film/tv

ah ja hittar väl på nå ..

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards