Alla inlägg den 2 december 2010

Av Ros-Marie Johansson - 2 december 2010 10:25

Hej idag är det torsdag , en dag jag vanligtvis hatar men ja vet inte vad som försigår just nu men den är inte hatbar....

Jag har äntligen mens ! !
jag var fan sen i två dagar och fick panik.
köpte ett test, de visade att ja inte va p åsmällen så ja kunde slappna av, men ist började jag fundera på varför i hela friden ja va utan då ..
men den kom igår :D

men en sak är ju lite onödig .. o de e ju att e ska gö så ont ! 

nä men , en underbar dag helt enkelt , ja sitter här lagomt stressad, försöker med en uppsats innom spiritism men hittar egentligen ingen frågeställning,.. svårt :)
sen är de lunch och samhälle där vi läser samhällsekonomi, sen ska jag nog fila lite på mitt tittskåp där ja inreder ett rum med stuket 50tal..:) sen bär det hemmåt till Hedesunda och ja ska tvätta ikväll :P tvätttunnan är redan full :P


:D  

Ovido - Quiz & Flashcards