Alla inlägg den 22 december 2010

Av Ros-Marie Johansson - 22 december 2010 19:02

Hej å hoppas ni är friska och krya där ute i den kalla vintern eller hoppas att ni är innomhus och har det lika varmt och skönt som vi .

Det är kvällen före dagen före dopparedagen :D ;) de ni

Jag och viktor har precis kollat på dagens avsnitt av julkalendern.
spännande ^^
Julklappshandeln är i fullgång, som jag tror för de flesta andra.
Viktor har köpt till mig men inte jag till honom än ... de sker imorgon :)

Jag och viktor har varit så sjuka nu i en vecka så det blev stressigt här inpå jul.
Vi hostar fortfarande men det ska inte vara någon fara nu när vi äntligen är lite piggare.

Imorgon efter julhandeln ska jag göra knäck ! :D


saker som fattas till på fredag:
Julgran

Julgransljus

Julgransfot

Julklappar till viktor , svärföräldrarna, mormor å Thea




Det ska bli så mysigt att spendera julafton med de människor man älskar mest på hela jorden :)


 GODJUL PÅ ER ALLA :D         

Skapa flashcards