Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

idag är det en sådan dag...

Av Ros-Marie Johansson - 21 januari 2011 08:54

Hej 

Idag är det en sådan dag som man blir arg och irriterad på precis allt.
Det beror inte på sömnen heller för jag la mig tidigt och vaknade vid tvåtiden, var då jätteglad att de va så långt kvar till ja skulle upp.

Men nu imorse på bussen va de annat,

Folk framför, bakom och brevis satt och snackade , busschauffören höjjde radion för att höra å ja då?

lilla ja då , fyyy fan så jobbigt det är när man vill slummra till den där timmen ,

Det är en powernap för mig som ja kan ha en riktig användning av.

Nu när ja kom hit till skolan funkade det inte att logga in.

Jag provade 6 st datorer, -.-

Jag gick upp till Peter(en på skolan som sköter tekniken) å han följde med mig för att se vad  problemet var, å då gick det så klart ! -.-


dryyga dag,

nu blire att gå till studion å kanske se på film , de kan då inte gå så fel...

hej ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ros-Marie Johansson - 29 januari 2014 14:43

Hej på er igen!Jag vill visa något väldigt enkelt att pyssla med när du vill ha ombyte, strö lite tid eller som jag bara får lust med det.Här är två hjärtformade dekorationer man kan hänga i fönstret, på växten eller varför inte på ytterdörren?Det är...

Av Ros-Marie Johansson - 27 januari 2014 21:52

21:20 är klockan och jag borde verkligen ligga i sängen, helst sova.. Vilken jävla dag alltså.. Klev upp runt 10 och gjorde mig redo för en rest från förra kursen i pedagogik som jag skulle ha vid 13tiden. Bussen är sen, fötterna sväller upp, ramla...

Av Ros-Marie Johansson - 23 augusti 2013 00:36

Hösten är en sån underbar tid på året. Det är hög tid för allt jag tycker bäst om här i kring! Filtar Kuddar Te Ljus Lampor Tofflor Långpromm
enader Friska & halvkyliga luften Läsning Serier Varm choklad Grytor Pyssel Rusk Osv Ja ma...

Av Ros-Marie Johansson - 19 augusti 2013 19:06

Jag kom IN på högskolan!!! Fy fasen va glad jag är för det! Men jag kommer sakna mina arbetskamrater så sjukt mycket ...

Av Ros-Marie Johansson - 18 augusti 2013 20:20

Stress känner nog de flesta idag mer eller mindre. Jobb Skola Boende Ekonomi Relation Barn Framt
id Hälsa Utseende Ja listan kan vara mycket längre.. Så stressad innuti, vet knappt hur jag ska bära mig åt längre. Jag ramlade ner i ett dj...

Skapa flashcards