Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ros-Marie Johansson - 24 januari 2011 17:54

Hej alla, hoppas allt allt allt är bra med er.
Nu har jag kommit hem från skolan, haft på pölsan och potatisen på spisen och lyssnar på logiskt med Petter och Säkert!

.. ja vet den e inte så ny men den är bra.


Jag ska berätta vad som hände imorse.
Jag kunde inte riktigt sova ut som jag hade planerat idag men då var det bara att gå upp och satsa på en lång frukost istället.
Jag släppte ut katterna på balkongen,en litenn morgonrunda ville dom ha.

Men när klockan slår 9 och bussen går från centrum släpper jag in katterna men den ena har en MUS i munnen!

Usch!

En stor muus, blää å fyy så äckligt.

Katten morrar med musen i munnen och rusar runt på mattorna i lägenheten.

Han får INTE lägga ned den tänker jag å schasar åt honom , men vågar inte gå för nära.

Ja rusar in till viktor i sovrummet och gapar om vad som har hänt,stackarn fick gå upp och ta hand om den.
Sen rusar ja till bussen.


I skolan målade jag mer på min tavla och lärde mig en grej..

Ti amo = jag älskar dig på Italienska

Te amo= jag älskar dig på LATIN , coolt hehe

de visste inte ja :P ^^


O just ja , ja sökte ju jobb också.

De är så lite för mig att göra på de jobbet jag har nu.

Dom verkar inte behöva mig mer :P

Men så kan det vara ibland.

Få se om de svarar snart så man kan stryka det från listan *Att göra :P


Nu är det måndagkväll, ha de så bra :D


P.S JAG HAR FIXAT STUDENTKLÄNNINGEN :D

nu äre bara å fixa skolan å ;) hehehe

Skapa flashcards