Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

ok ett nytt försök

Av Ros-Marie Johansson - 27 januari 2011 14:27

Det är en sån där dag där allt känns fel och välldigt jobbigt, kanske för att jag är kvinna och att detta händer lagom en gång i månade ..men ändå 


fan va drygt, jag är så arg,trött å så jävla irriterad

Tror ni att de går bra att göra uppgiften i flash? 


de tror inte ja serru.


Idag är det bara en lektion ,de ska man däremot inte laga på.

Från kvart i ett till 5-.-

but still...

sen hem å träffa sina :D 

längesen :P 


ä va fan ja bara överdramatiserar , lyssna inte på vad jag säger , ni behöver inte ens läsa, för vem orkar bry sej ? 

ja inte då jag iaf 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ros-Marie Johansson - 29 januari 2014 14:43

Hej på er igen!Jag vill visa något väldigt enkelt att pyssla med när du vill ha ombyte, strö lite tid eller som jag bara får lust med det.Här är två hjärtformade dekorationer man kan hänga i fönstret, på växten eller varför inte på ytterdörren?Det är...

Av Ros-Marie Johansson - 27 januari 2014 21:52

21:20 är klockan och jag borde verkligen ligga i sängen, helst sova.. Vilken jävla dag alltså.. Klev upp runt 10 och gjorde mig redo för en rest från förra kursen i pedagogik som jag skulle ha vid 13tiden. Bussen är sen, fötterna sväller upp, ramla...

Av Ros-Marie Johansson - 23 augusti 2013 00:36

Hösten är en sån underbar tid på året. Det är hög tid för allt jag tycker bäst om här i kring! Filtar Kuddar Te Ljus Lampor Tofflor Långpromm
enader Friska & halvkyliga luften Läsning Serier Varm choklad Grytor Pyssel Rusk Osv Ja ma...

Av Ros-Marie Johansson - 19 augusti 2013 19:06

Jag kom IN på högskolan!!! Fy fasen va glad jag är för det! Men jag kommer sakna mina arbetskamrater så sjukt mycket ...

Av Ros-Marie Johansson - 18 augusti 2013 20:20

Stress känner nog de flesta idag mer eller mindre. Jobb Skola Boende Ekonomi Relation Barn Framt
id Hälsa Utseende Ja listan kan vara mycket längre.. Så stressad innuti, vet knappt hur jag ska bära mig åt längre. Jag ramlade ner i ett dj...

Skapa flashcards