Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Ros-Marie Johansson - 24 februari 2011 10:57

Hej Hej

Har nyss haft prov i religion , islam.

De gick väll sådär antar jag.

Provet va uppdelat i två delar.

Först en G-del som ja får kanske hälften rätt på sen Vg-Mvg delen där man skulle välja ett ämne och skriva allt man kunna om sen typ dra slutsatser..:)


Så vi får se hur hon bedömer...


Nu blir det lunch med Ida sen multimedia till klockan 4 typ (egentligen håller lektionen på till 5 men ingen orkar sitta koncentrerade i fyra timmar framför Flash) 


Imogon tänkte jag ha en liten myskväll med ett par flickor.

Synd bara att inte alla kan men de får man väl kanske räkna med..



Så underbar morgon förresten, de lär ja säga innan jag går.

Viktor och jag låg väldigt nära imorse, de måste blivit att vi krupit närmare varandra i sömnen:P 

Så när jag rör på mig vaknar han och vise versa

Så när vi vände på oss så tog han tag i min hand å höll i den sen somnade han igen ^^

hand i hand

Sen när vi vaknade igen då så kikade vi lite på varandra ^^

åå han ääär sååå fiin :P

hans djupa klara bruna öga kikade rätt in i mitt 

hehe jag blev så glad och blyg på samma gång hehe

sen fick ja en puss :P 

han är den sötaste,bästa,starkaste,snyggaste,snällaste,ärliga
ste ja jag kan fortsätta tills lektionen börjar om 2 timmar men ;) han är min ! <3


hejs vi hörs

Ovido - Quiz & Flashcards