Alla inlägg den 30 mars 2011

..

Av Ros-Marie Johansson - 30 mars 2011 11:41

     

Av Ros-Marie Johansson - 30 mars 2011 09:28



Videon är inte i helsync´ men låten är bra :)


Jag firar min lediga dag med att putsa upp lite i hemmet och uträtta mina måsten.

Det är videokonstuppgiften,Skriva loggboken klart till PA-inlämningen,skriva rapporten och hoppa ut i jobbsökardjungeln igen.

Jag ger mig inte föränn jag fått ett anständig JA och ett löfte på tider i sommar MINST.


Snart kommer Evelina över och jag ska färga hennes hår.

Det ska bli liknande guldbrun.

Det kommer bli jättefint om det blir bra den här gången vilket jag verkligen hoppas eftersom hon har haft lite otur tidigare med at få den mörke färgen att lossna.


Idag är det Onsdag och nedräkningen till balen är i full gång.

Det är 8veckor kvar och jag är tvungen att sätta skyhög diceplin på mig och min träning!

Ett schema vore inte dumt!

Jag har inte BARA snaskat när jag varit hemma hos mamsen dessa dagar , jag har även traskat finpromenader med vovven.

Det är mer än jag rör mig nu :S.

Uscha jag får ångest bara jag tänker på det.

Jag har varit igång tidigare några veckor med träning, hemma då.

Kännar det inte är värt att gå på gym men vill ändå sätta igång med något drastiskt.



Mina blommor älskar vårvädret !

Vem gör inte det ?

Dom är så glada så !

eller... jag blir glad av de trivs så bra med min skötsel hihi.


Fredskallan delade jag på och satte om, nu har den nya fått en liten bebis :D


 


Dessa satte jag ihop lite provisoriskt innan jag köpt en ny kruka...

Men de trivs tydligen bättre såhär än ensamma...

 


Roserna var det kritiskt med ett tag men ny jord och en ny plats gjorde susen , nu väntar jag bara på knopparna.

Basilikan mår bra den med :D

 


Och blomsterfamiljens nykomling :D 

Svärmorstungan behöver nu lite tid att finna sig till rätta.

Han kom i förrgår och behöver mycket ljus och omvårdnad för att kunna stå upprätt själv sen väntar en plats bland de andra tjockbladiga i vardagsrummet.


   



Hej så länge !

Ovido - Quiz & Flashcards