Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Ros-Marie Johansson - 6 juli 2011 15:18

Sitter på bussen nu i gysinge,väntar på att den ska rulla in mot sandviken för ett kvällspass. Matlådan,vattenflaska och ny tröjja nerpackad,idag är det så där varmt igen..:-( varken jag,katterna eller mina blommor trivs i den här torkan. Gårdagen blev mycket bättre än väntat. Jag och Viktor åkte till Furuvik och sen hem för att ordna en liten grillmiddag åt oss själva. Jag längtar så till i September då vi far till Grekland,bara han och jag och ingenting annat som stör. Annat än nu vill säga. Apropå mina växter så vill jag dela med lite positiv fakta, min basilika blommar,smultronplanta sträcker sig över med små spröt till andra krukor och rosmarin blir allt högre. Julstjärnan vi köpte i julas är vackrare nu än någonsin trots att den inte blommar. Han trivs som 17 i fönstret bakom soffan:-) de va lite om lite de..nu är vi snart i årsunda med bussen så kanske en liten powernap;-) hej hej

Skapa flashcards