Alla inlägg den 12 november 2012

Av Ros-Marie Johansson - 12 november 2012 18:41

Det var ett tag sedan jag satt såhär, och jag lär då säga att det har hänt en hel del sedan sist.
Just nu går tvättmaskinen och katten har nog hunnit somnat efter att vi lekt med garnnystan.
Teet har hunnit kallnat men vad gör de? Det var ändå ganska äckligt hehe.

Jag har en ny arbetsplats där jag jobbar mot Norge i stor del och stormtrivs.
Jag sa upp mig från Hemmakväll och det var inte en sekund för tidigt.
Vantrivs man på sitt jobb ska man självklart försöka hitta problemet och lösa det men den här giftiga stämmning som fanns kvävde mig och jag hade länge tänkt bryta upp men jag var tvungen att hitta nytt arbete först.
Mitt kliv vart ftån ena arbetet till det andra inom samma branch.
Men butiksjobbet har jag lagt lite på hyllan nu och jobbar bara nån kväll i veckan för att fokusera mig på det arbete jag tog till mig i September som är måndag-fredag 8-16.
Så skönt med rutiner igen.
Så skönt med vettiga chefer.
Så underbart att trivas.

2012,syrran säger -Allt kan hända.
Ja om du låter det ske, Allt kan man då inte rå över men mycket i ditt liv hänger på dig och det du vill.
Jag tänkte vänta till nyårslöftet men fan heller, Jag måste börja ta tag i saker nu på riktigt.
Det jag vill ska jag fanken göra.


Skapa flashcards