Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Ros-Marie Johansson - 10 februari 2011 16:22

Hej idag har jag varit in till Ockelbo för att ta prover.

Jag har mått dåligt sedan torsdags ungefär.


Svårt att beskriva men ständigt illamående,ont i skallen,ont i strupen,slut i kroppen,skakar och vaknar med hjärtklappning :S

haha fan va ja ska gnälla men :/ min blogg

man ska väl skriva någonnting iallafall ..


Idag fryser ja som fan och har ont i bröstet , inte tutten :P utan bröstkorgen liksom :(


Jag fick en fråga idag´om de va psykiskt eller fysiskt som ja mådde dåligt men de blir ju båda av att ja inte orkar vara glad ia att allt känns så tungt och svårt med dessa jävla symtom.


Om ni inte fattat de än så äter jag levaxin för underproduktion av sköldkörteln.


Så nu då väntar jag på att viktor ska komma hem och vi ska äta middag.

aja de va ett inlägg de , nästa kommer nog va roligare att läsa..


Lite bilder kan jag iaf slänga in från mobilen


              

Ovido - Quiz & Flashcards