Alla inlägg den 19 april 2011

Av Ros-Marie Johansson - 19 april 2011 22:14

(Lånad bild )



Nu är det påsklov, lön på Skärtorsdagen och  snart fyller Becka år :)

Den 29 April blir syrran 17.

Shit!

Lillsyrran blir 17,helsjukt.,

Sen blir det sista April,Då eldar vi upp den gångna vintern och välkommnar sommaren.


Jag har beställt blankett för körkortstillstånd.:)

Kul hoppas dom kommer hem i brevlådan snart.


Jag har satt upp nya gardiner idag :)

Det vart väl helt ok...


Jag har träffat Natta idag :)

Trevligt.

Hoppas hon vet att  jag alltid kommer finnas för henne.

I och för sig har det väl visat sig på många sätt eftersom vi håller ihop trots allt.

Hon har det inte så lätt just nu och jag hoppas kunna visa mitt stöd och kunna muntra upp henne.


Jag saknar pappa.

Det var längesedan man träffade honom nu.

Jag tänker på han nästan varje dag.

Nu när han har kommit in i våra liv så spelar det så mycket större roll.

Jag hörde av honom senast idag att han är krasslig.

Det är det många som är nu.


-Peppar peppar, ta i trä! jag har inte blivit sjuk än..

Ska se till att slippa det också i fortsättningen.


Mamma är det bra med.

Hon jobbar och står i.


Tror det skulle vara skönt för alla att resa iväg en stund och se lite annat än sin vanliga vardag.

Jag  har tänkt mer och mer på om man ska ta med sig ett par personer på en kort tripp till något grannland för att sedan få längta hem..:P hehe

För det är väl så det kommer att bli.


Lov är det ja ,och jag ska fortsätta njuta. 

Våren är helt fantastisk.

Viktor är helt fantastisk.


<3

Ovido - Quiz & Flashcards