Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ros-Marie Johansson - 11 maj 2011 10:49

 


Här är en rest jag håller på med i kursen Graf B.

Vi ska hitta på ett låtsasföretag och skapa en företagsidentitet.

Av Ros-Marie Johansson - 11 maj 2011 09:10

Ja, jag är en sån, det verkar vara så att jag är som hon..

Mitt liv...jag börjar hajja handlingen i min story..


Ja hur som helst så är detta en dag som ,pju va ångest ja fick, är den sista vikigaste dagen i min hela HELA skolgång.


Klockan halv 1 har jag redovisning inom kriminologi.

Efter det har jag nationela prov i svenska tal.

Sen då klockan 15:15 är det omprov i Samhällsekonomi.


Det jag har kvar då är en slutfilm,en ljuduppgift,5 el 6 inlämningar,möte med syo.köp av studentklänningen + skor.


Det här fixar vi ...



Jag slänger in lite bilder som jag haft på min mobil...


                     

Ovido - Quiz & Flashcards