Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Ros-Marie Johansson - 27 januari 2014 21:52

21:20 är klockan och jag borde verkligen ligga i sängen, helst sova..
Vilken jävla dag alltså..
Klev upp runt 10 och gjorde mig redo för en rest från förra kursen i pedagogik som jag skulle ha vid 13tiden. Bussen är sen, fötterna sväller upp, ramlar och slår upp handjäveln.. Suck
Svettas som ett svin när jag kommer fram till skolan, det rinner blod från handen och jag gör allt för att inte svimma av synen..
Klockan slår 13:00 jag gör min redovisning utan stövlar för de är tydligen limmet mellan skinn och gummi som gör att benen och fötterna sväller. Får iallafall godkänt.

Sen vände det som tur var!
Följde med Regina till stallet i Valbo med lånade kängor så jag kunde vara med ut i spåret. Lite plugg hos henne och sedan på med stövvelfanskapet igen och ta bussen hem..

Så här ligger jag i högläge med fötterna och våndas..:/
Fan vad jag klagar, finns de med mycket värre plågor ju..

Kastar in nån bild som avslutning
Tjo bäre!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards