Alla inlägg den 13 december 2010

Av Ros-Marie Johansson - 13 december 2010 09:44

Hej

Idag är det fina lucia, lussebullar köps,äts och ges bort.
Ljusstakarna lyser upp i rummen och jag sitter i skolan.

  



Jag mår INTE bra idag :(
Men jag får helt och hållet skylla mig själv.

huvudvärk - sömnbrist
ont i halsen,ont i kroppen, stel åå va faan


Jag förstår inte riktigt varför jag åkte in med 7bussen imorse ..eller jo

-Det jag INTE förstår är väl varför man ska börja så jävla tidigt ??
Man presterar inte bättre i skolan för att man är nyvaken....

Nä om man slutar och klaga så att dagen kanske går lite fortare ??

Måndag        Boksamtal, äntligen får man de gjort
Tisdag         Rörligbildlektion, hemläxa dokumentär...sen in till jobbet 

Onsdag         Vara i princip klar med Exposkåpet ? 

Torsdag        Prov i samhällsekonomi och inlämning på religion kanske..? viktor e ledig= gó mat å mys

Fredag          Deadline för invigningen av stortorget, även eftertexten ska va på plats , jobba kväll?

Lördag        EN VIIT HELG TACK ! non alcohol, ucha va mycke de blev den som va..

Söndag         Jobba dag, 9månader med viktor <3 4 advent 

Ovido - Quiz & Flashcards